BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, April 27, 2009

.:math ii : errors:.

ade beberape penemuan terbaru dlm masalah matematik dunia:-

1 + 1 = 1
jika setitis air ditambah dengan setitis air lg,
ia tetap akan jadi setitis air. (betoi2..Xpercaya try la...:P)
Lagi,
6 - 1 = 0
rukun iman, jika ditolak salah satu daripada enam,
maka akan terbatal iman nya :)
Satu lagi,
30 + 6 = 365
"Barang siapa yang berpuasa Ramadhan kemudian berpuasa enam hari di bulan Syawal,maka dia berpuasa seperti setahun penuh." (Riwayat Muslim)
Hukum matematik perlu dirujuk semula selepas ini. ^_^ hehehe....
TAHNiAH AtAS PeneMuan InI

.:.waaaa...
esok dh start sem baru,
" doakan aku "
sahabat yg baikkan adalah:
sahabat yg mengigati sahabatnya dalam doanya :)
huhuhu

.:. kpd prorege2 ERAT"09, moga antum terus thabat, dan ingat lah, tarbiyah bukan segala2nya, ttp segala2nya bermula dari tarbiyah. n kpd smue yg terlibat dlm ERAT'09, maaf dipohon andai ada kesilapan sepanjang perkenalan dan program berlangsung :)

5 comments:

nadia rusli said...

eh..eh..cm pnah bc je nih?
haha...
selamat masuk ke sem baru...

keretasorong said...

huhuhu...
sbb beta pernah bercerita kpd kamu mengenai benda nieh kan...:)
cme ade yg tak tertulis jer...:P

slmt jge kpd kmu...^_^

. . . h u s n a . . . said...

uia nih mmg pelik la.. bru nk stat sem ?? ko da msuk gombak lum ??? hehe.. slamat mju jaye !!

amatxkesah said...

salam ,..
la baru nak start sem ke,.
hehe~
ana exam minggu nih,isnin nih las paper,.
selasa balik kampung,.
yahuuu~
selamat masuk ke sem baru,.
moga banyak ag penemuan2 baru yang bakal dikongsi bersama,.
hehe..

keretasorong said...

to~husna : beta sudah berada d gombak,

Alhamdulillah :P


to~amatXkesah : InsyaAllah :)